از سوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات؛
كتاب تحلیل مصرف رسانه ای به زودی منتشر می شود
عطر حرم: كتاب تحلیل مصرف رسانه ای با نظارت خیام عزیزی مهر، به زودی ازسوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منتشر می شود.
به گزارش عطر حرم به نقل از مهر، کتاب «تحلیل مصرف رسانه ای» برمبنای داده های پیمایش ملی ارزش ها و نگرش های ایرانیان به تحلیل مصرف رسانه ای در ایران می پردازد. این نوشتار دربردارندهی ۱۰ مقاله از نویسندگان مختلف است که هر کدام اهتمام کرده اند برمبنای داده های محدود موجود، مصرف رسانه ای در ایران را از نگاهی خاص و برمبنای متغیرهای مختلف تحلیل کنند. عناوین مجموعه مقالات به این شرح است: «تحلیل مصرف فرهنگی جامعهی ایرانی» - مهدی خوئی
«فرهنگ شهرت در ایران: تحلیلی بر ارزش ها و نگرش های ایرانیان» - احسان شاه قاسمی
«آسیب شناسی جریان اطلاعات در شبکه های اجتماعی؛ بررسی ساده پذیری و به اشتراک گذاری مطالب نامعتبر» - شاهو صبار و محمدرضا سعیدآبادی
«وضعیت مصرف رسانه ای در ایران: از مصرف تا مشارکت رسانه ای» - قلی پور و مرادی
«رسانه ها و تغییرات نگرشی ایرانیان: یک مطالعهی میدانی» - خیام عزیزی مهر و احسان شاه قاسمی «مصرف رسانه ای و مجازی شدن زندگی روزمره: از پاشایی تا پلاسکو» - عباس خورشیدنام
«دین داری و رفتار شبکه ای: دین داران چگونه در فضای مجاز عمل می کنند» - علیرضا عبداللهی نژاد و شاهو صبار
«رژیم مصرف رسانه های اجتماعی ایرانیان: تحلیل برآیند نگرش های فرهنگی و اجتماعی» - مجتبی حاجی جعفری
«مصرف رسانه ای و نگرش های سیاسی در میان ایرانیان» - مهدی غلام زاده
«تحلیلی بر تغییر مرجعیت رسانه ای» - محمد گرامیان نیک
منبع: عطر حرم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب