بیانیه سازمان فرهنگ درباب اقدام وقیحانه رسانه های صهیونیستی مقابل آیت الله سیستانی

بیانیه سازمان فرهنگ درباب اقدام وقیحانه رسانه های صهیونیستی مقابل آیت الله سیستانی عطر حرم: روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در واکنش به اقدام وقیحانه اخیر رسانه های صهیونیستی بر اساس قرار دادن نام مرجعیت عالی شیعه عراق، حضرت آیت الله سیستانی در فهرست ترور رژیم اشغالگر قدس، اطلاعیه ای صادر کرد.


به گزارش عطر حرم به نقل از ایسنا، در این بیانیه آمده است:
اقدام وقیحانه و تحریک آمیز رسانه های وابسته به ارتش و کابینه رژیم اشغالگر قدس در قرار دادن نام مرجعیت شیعه عراق، حضرت آیت الله سیستانی در فهرست ترور این رژیم خون ریز و کودک کش، منجر به خشم جهان اسلام و انسان های آزاده و دوراندیش در سرتاسر دنیا شده است. این اقدام وقیحانه، پرده ازماهیت رژیم اشغالگر قدس و اصلی ترین حامی آن یعنی آمریکا برمی دارد. بازیگرانی خون آشام که همیشه مرجعیت شیعه را مانعی بزرگ در راه تحقق اهداف شوم خود در تسلط جغرافیایی و گفتمانی بر جهان اسلام دانسته و از این جایگاه مقدس و نقش آفرینی موثر آن در بزنگاهها و برهه های حساس و سرنوشت ساز منطقه همیشه در وحشت و هراس هستند.
در ادامه این بیانیه می خوانیم:
کینه دشمنان صهیونیستی و آمریکایی از مرجعیت شیعه عراق، از زمان اشغال این کشور در سال ۲۰۰۳ میلادی و متعاقبا، نقش پررنگ حضرت آیت الله سیستانی در صدور فتوای جهاد مردمی و گسترده مقابل تروریست های تکفیری داعش به نقطه اوج خود رسید. صدور این فتوای مسئولانه و مدبرانه، نقش به سزایی در انهدام خلافت خودخوانده مهره های بازی خونین واشنگتن و تل آویو در منطقه شد و پیروزی جبهه مقاومت را در مهار نقشه خطرناک طراحی شده از طرف اتاقهای فکر دشمنان فرامنطقه ای و وابستگان آنها در منطقه رقم زد.
روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در آخر بیانیه خود آورده است:
در جریان وقوع جنگ غزه، مرجعیت عالی شیعه در عراق همیشه پشتیبانی از ملتهای فلسطین و لبنان در برخورد با دشمن صهیونیستی را به مثابه یک تکلیف و مسئولیت همگانی مدنظر قرار داده اند و همین مسئله، عداوت صهیونیست ها و غرب در قبال حضرت آیت الله سیستانی را دوچندان ساخته است. بدون شک مرجعیت آگاه تشیع در عراق و دیگر نقاط منطقه تبدیل به لنگرگاه و نقطه ثقل ثبات منطقه و جهان اسلام و کانونی آگاهی بخش برای ملت های منطقه در مصاف با راهبردهای اشغالگرایانه و توسعه طلبانه رژیم اشغالگر صهیونیستی و غرب شده است. این روند همچنان در سایه حمایت دلدادگان بیشمار گفتمان مقاومت از مرجعیت عالی شیعه در عراق و دیگر نقاط جهان اسلام ادامه پیدا خواهدنمود و بار دیگر، شکست دشمنان قسم خورده آخرین و کامل ترین دین آسمانی را در میدان رقم خواهد زد.



منبع:

1403/07/22
08:48:53
5.0 / 5
38
تگهای خبر: آمریكا , اسلام , اسلامی , دین
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
عطر حرم

atreharam.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عطر حرم محفوظ است

عطر حرم

عطر و ادکلن و اسانس