جامعه قرآنی یک صدا در پشتیبانی از جبهه مقاومت فریاد زدند

جامعه قرآنی یک صدا در پشتیبانی از جبهه مقاومت فریاد زدند به گزارش عطر حرم، فعالان و مدیران امور قرآنی، استادان علوم و معارف قرآنی، مربیان و قرآن آموزان مؤسسات مردمی، قاریان و حافظان شامگاه امروز چهارشنبه (۱۱مهرماه) در پشتیبانی از جبهه مقاومت در مسجد امام صادق میدان فلسطین تهران با عنوان «لشکر قرآنیان قدس» تجمع کردند.


به گزارش عطر حرم به نقل از ایسنا، این مراسم با اجرای مجید یراقبافان، مجری صدا و سیما و تلاوت محمدحسین قصری زاده، قاری جوان کشورمان شروع شد و تلاوت محمدحسن موحدی، قاری بین المللی دیگر بخش تجمع قرآنیان در مسجد امام صادق(ع) بود.
در شروع این مراسم تصاویری از شهیدان سپهبد قاسم سلیمانی، سیدحسن نصرالله، سردار عباس نیلفروشان، اسماعیل هنیه و ابومهدی المهندس و دیگر سرداران شهید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهان حزب الله در دستان حاضران و علاقه مندان به ساحت قرآن کریم بود.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمدحسن بغدادی، عضو دفتر مرکزی حزب الله لبنان در این مراسم به زبان عربی سخنانی را عرضه داد و سیدعباس انجام، پیشکسوت قرآنی کشورمان این سخنان را به فارسی ترجمه و برای حضار عرضه داد.
قرائت قسمتهایی از بیانیه جامعه قرآنی کشور در محکومیت جریانات اخیر لبنان و فلسطین و شهادت مجاهد کبیر سیدحسن نصرالله، پخش نماهنگ هایی از سرودهای مقاومت و سخنان سیدحسن نصرالله و تلاوت احمد ابوالقاسمی، قاری بین المللی کشورمان، دیگر بخش این مراسم بود.
قرائت اشعار حماسی از جانب شاعر آئینی احمد بابایی با مضامینی از ایثار و شهادت و وصف مولا علی ضد السلام از دیگر بخش های این برنامه بود.

سیدحسن نصرالله گوش به فرمان ولی فقیه بود

سپس حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی -نماینده سابق ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی- در این مراسم به ایراد سخنرانی پرداخت.
وی ضمن اشاره به خصوصیت های شخصیتی سیدحسن نصرالله اظهار نمود: ایمان به خدا و اولیای الهی و ولی فقیه از خصوصیت های بارز سید حسن نصرالله بود، وی در ایمان به خدا و اولیا محکم و کم نظیر و در ایمان به ولایت فقیه بی نظیر بود، حاج قاسم همیشه تاکید داشت که ما در مبحث ولایت فقیه باید پای کلاس درس این سید بزرگوار بنشینیم.
نماینده سابق ولی فقیه در نیروی قدس سپاه تصریح کرد: در جنگ ۳۳روزه و در اوج ناامیدی و در حالی که حزب الله نسبت به امروز ضعیف تر بود زمانی رسید که سید حسن نصرالله، حاج قاسم و عماد مغنیه نسبت به وضعیت جنگ ناامید شده بودند و سید مقاومت با خود می گفت چرا ما ۲نفر را گروگان گرفتیم و جنگ را شروع کردیم و مردم درحال شهید شدن هستند و مشکلات اقتصادی برای ما به بار آورده است، در همین شرایط حاج قاسم و عماد مغنیه بعنوان نیوری اعزامی از جانب حزب الله به مشهد رفتند تا وضعیت جنگ را برای رهبر معظم انقلاب تشریح کنند، رهبر انقلاب به این هیات اعزامی فرمودند به سیدحسن بگوئید پیروز جنگ حزب الله است و در آینده نه چندان دور حزب الله در منطقه دارای قدرت می شود. بعد از دریافت این پیام سید مقاومت سریعا یک پیام خبری آماده و حزب الله را پیروز جنگ خواند.
حجت الاسلام والمسلمین شیرازی خاطرنشان کرد: دومین خصوصیت سیدحسن نصرالله این بود که هیچ حرفی را در زمان حیات خود نزده است مگر این که به آن عمل کرده باشد، دعوت به خدا و جهاد کرد و خودش اول آنرا انجام داد. او ۴۰ سال در میدان مبارزه فعال بود، او با این که تحت شرایط سختی زندگی می کرد اما همیشه در میدان عمل پیشتاز بود.
وی ادامه داد: سومین خصوصیت او این بود که همه را به خدا و ولایت دعوت می کرد، او اسوه صبر و مقاومت بود و هم در عمل و هم در زبان این را نشان داده بود، جامعه بشری و جبهه مقاومت را به صبر و مقاومت سفارش می کرد و در این چهل سال تلاش مجاهدانه در میدان مقاومت محکم بود و با همه دشواری ها و جنگ ها ایستاده بود.
نماینده سابق ولی فقیه در نیروی قدس سپاه در انتها اظهار داشت: زندگی سیدحسن نصرالله برای همه ما الگو است و امید داریم خداوند این توفیق را عنایت کند تا در مقابل ستمگران بایستیم، سید حسن نصرالله در راه جهاد فرزندش را داد و در نهایت جان خویش را هم فدا کرد تا دین خدا پایدار بماند، چونکه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب الگو او بودند.


1403/07/12
11:21:12
5.0 / 5
149
تگهای خبر: اسلام , اسلامی , امام , دین
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
عطر حرم

atreharam.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عطر حرم محفوظ است

عطر حرم

عطر و ادکلن و اسانس