گزیده بیانات

حضرت آیت الله خامنه ای: برائت سال جاری باید فراتر از موسم حج در جهان ادامه یابد

حضرت آیت الله خامنه ای: برائت سال جاری باید فراتر از موسم حج در جهان ادامه یابد به گزارش عطر حرم، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام به حجاج بیت الله الحرام گفتند: برائت سال جاری باید فراتر از موسم و میقات حج در کشورها و شهر های مسلمان نشین در همه جای جهان ادامه یابد و فراتر از حج گزاران، به آحاد مردم تسرّی یابد.


به گزارش عطر حرم به نقل از ایسنا، حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی به حجاج بیت الله الحرام بمناسبت فرارسیدن ایام حج ابراهیمی، تاکید کردند: اجتماع عظیم و مناسک پیچیده ی حج، هر گاه با چشم تدبّر دیده شود، برای مسلمان، قوّت قلب و سرچشمه ی اطمینان است، و برای دشمن و بدخواه، هراس انگیز و پُرهیبت.
ایشان ضمن اشاره به مراسم برائت از مشرکین در حج فرمودند: برائت سال جاری باید فراتر از موسم و میقات حج، در کشورها و شهر های مسلمان نشین در همه جای جهان ادامه یابد، و فراتر از حج گزاران، به آحاد مردم تسرّی یابد.
رهبر انقلاب اسلامی در قسمت دیگری از پیام خود، حجاج را به تمرین معارف و حقایق پرفروغ حج سفارش کرده و افزودند: شما برادر و خواهر حج گزار، حالا در زمینه ی تمرین این حقایق و معارف پُرفروغ قرار دارید. اندیشه و عمل خویش را به آن نزدیک و نزدیک تر کنید، و هویّت بازیافته و آمیخته با این مفاهیم متعالی را به خانه برگردانید. این همان سوغات پرارزش و حقیقی سفر حجّ شما است.
متن کامل این پیام، روز شنبه توسط نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی در مراسم برائت از مشرکین در صحرای عرفات قرائت و منتشر خواهد شد.




منبع:

1403/03/25
12:59:11
5.0 / 5
263
تگهای خبر: اسلام , اسلامی , سفر , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۵
عطر حرم

atreharam.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عطر حرم محفوظ است

عطر حرم

عطر و ادکلن و اسانس